Схема роботи з обдарованими дітьми

/Files/images/obdarovan_dti/aca42dd9e505t.jpg



Виявлення здібностей та обдарувань учнів:

· використання різних методик, тестування;

· проведення тестування та визначення інтелектуального потенціалу людини;

· діагностування та визначення інтересів особистості;

· створення банку даних «Обдарована дитина»









Організація системної роботи:

· введення додаткових предметів, спецкурсів;

· факультативні заняття;

· діяльність осередку наукового товариства МАНу;

· робота шкільної МАН;

· робота в мережі Інтернет.






Добір та розстановка кадрів:

/Files/images/obdarovan_dti/kruzhki-1_w150_h169.jpg

· вибір педагогів для роботи у класах з поглибленим вивченням предметів;

· моніторинг діяльності вчителів;

· залучення науковців до роботи з дітьми;

· науково-методичне забезпечення роботи з обдарованими дітьми;

· розробка та впровадження авторських програм (фізика, «Основи журналістики»);

· видавнича діяльність (підручники, посібники).


Формування стосунків співпраці "вчитель-учень":

· предметні олімпіади, інтернет-олімпіади з математики, фізики, хімії;

· конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт учнів у системі МАНу;

· обласні, всеукраїнські турніри, конкурси;

· фестивалі художньої самодіяльності;

· інтелектуальні ігри;

· учнівське самоврядування;

· день самоврядування.


Система заохочень, стимулювання відповідно до досягнутих результатів:

/Files/images/obdarovan_dti/1297531263_685_e511.jpg

· нагородження переможців олімпіад, конкурсів, фестивалів.




Управлінська підтримка творчих груп, формування творчої бази:

· випуск інформаційних бюлетенів (проект);

· всебічне сприяння роботі творчих груп та ШМО.







Ознаки обдарованих дітей:

· часто перескакують через послідовні етапи свого розвитку;

· у них чудова пам'ять яка базується на ранньому мовленні та абсолютному мисленні;рано починають класифікувати інформацію;

· у них великий словниковий запас, вони із задоволенням читають енциклопедії, художню літературу;

· можуть займатися кількома справами відразу;

· можуть займатися кількома справами відразу;

· вони дуже допитливі, активно досліджують навколишній світ;

· у ранньому віці здатні простежити причинно-наслідкові зв'язки, робити правильні висновки;

· у ранньому віці здатні простежити причинно-наслідкові зв'язки, робити правильні висновки;

· легко справляються з пізнавальною невизначеністю, із задоволенням сприймають складні довгострокові завдання;

· не можуть терпіти коли їм нав'язують готову відповідь;

· можуть тривали час концентрувати свою увагу на одній справі;

· мають надто розвинуте почуття справедливості;

· добре розвинуте почуття гумору;

· постійно намагаються вирішувати проблеми, які їм поки що «не під силу», й у вирішенні деяких із них домагаються успіху;

· для них характерні перебільшені страхи, оскільки вони здатні уявити собі безліч небезпечних наслідків подій;

· вони надзвичайно чутливі до немовних виявів почуттів, емоцій людей, які їх оточують;

· чудово володіють екстрасенсорними здібностями;

· вони негативно оцінюють себе;більшість обдарованих дітей спить менше від своїх однолітків, вони раніше відмовляються від денного сну;

· іноді мають труднощі з тонкою руховою координацією.


Очікувані результати

/Files/images/obdarovan_dti/sm.jpeg


Випускник нашого закладу це:

· сформована особистість із глибокими та міцними знаннями;

· має максимальний розвиток творчої та інтелектуальної обдарованості;

· має всебічний загальнокультурний розвиток, гуманістичний погляд;

· конкурентоспроможний у європейському просторі;

· вільно володіє комп'ютером;

· вільно володіє двома-трьома мовами (англійська, німецька, польська);

· є людиною високої культури з гарними естетичними смаками;

· прагне до постійного вдосконалення здоров'я у духовному, соціальному, психічному, фізичному проявах.

Кiлькiсть переглядiв: 59