/Files/images/Методична робота.gif

"Не сама дитина має пристосовувати
себе до наших методів, а навпаки:
наші методи мають бути
пристосовані до кожної дитини"
С. Русова

Методична тема Харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №54
Харківської міської ради Харківської області

"Створення розвивально-освітнього середовища школи успіху шляхом стимулювання інноваційної діяльності педагогічних працівників школи"

/Files/images/parmar_projektarbeten.jpgПріоритетні принципи організації методичної роботи:

  • Діагностико-прогностичний підхід до організації методичної роботи;
  • Практична спрямованість, системний підхід;
  • Самодостатність методичної роботи;
  • Випереджений характер методичної роботи














/Files/images/251065_219531551399269_212546165431141_845736_5168515_n.jpgПровідні ідеї:

  • Здатність учителя ставити перед собою завдання різного рівня складності, викрнання яких розраховано на різні терміни;
  • Інноваційні якості особистості;
  • Креативне, творче сприйняття навколишньої діяльності;
  • Функціональна грамотність - вміння працювати з інформацією, яка подається за допомогою різних знакових систем;
  • Здатність до рефлексії та аналітичні здібності;
  • Комунікативні звички;
  • Емоційний розвиток особистості;
  • Прилучення до цінностей світової культури;
  • Діагностика можливостей та інтелектуальних здібностей;
  • Рівень гнучкості знань учня, вміння здійснювати послідовний виклад метаріалу;
  • Здатність генерувати ідеї та висувати гіпотези;
  • Формування профільних класів з урахуванням інфраструктури населення і ринку праці

/Files/images/1191269251_c4133.jpgНапрямки роботи:

  • Модернізація змісту, форм і методів з педагогічними кадрами;
  • Вивчення, узагальнення, пропаганда і впровадження передового педагогічного досвіду, нових технологій навчання;
  • Здійснення постійного моніторингу показників роботи педагогів для вчасного коригування та прийняття управлінських рішень щодо вдосконалення їхньої фахової майстерності;
  • оптимізація системи підготовки вчителів до своєчасного виявлення соціальної підтримки та створення умов для навчання і розвитку обдарованої молоді;
  • Інформатизації діяльності школи, запровадження інформаційних та телекомунікаційних проектів у системі управлінської та методичної роботи;
  • Психолого-педагогічний та методичний супровід допрофільної підготовки та профільного навчання.

Методичні рекомендації на 2017/2018 навчальній рік

Кiлькiсть переглядiв: 0