ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ- НОВИЙ ЗАСІБ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ, В ОСНОВУ ЯКОГО ПОКЛАДЕНО ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТА ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ, ЩО ДОЗВОЛЯЮТЬ НАВЧАТИСЬ НА ВІДСТАНІ БЕЗ БЕЗПОСЕРЕДНЬОГО, ОСОБИСТОГО КОНТАКТУ МІЖ ВИКЛАДАЧЕМ І УЧНЕМ
у ХЗОШ № 54 лля учнів школи впроваджується дистанційне навчання з використанням засобів зв'язку: Viber, Telegram та на освітніх платформах: Zoom, Google Meet, Google Classroom, Всеосвіта, На урок, Human.
Сутність дистанційного навчання
Наслідком процесу інформатизації суспільства та освіти є поява дистанційного навчання як найбільш перспективної, гуманістичної, інтегральної форми освіти, орієнтованої на індивідуалізацію навчання.
Передумовами розвитку дистанційного навчання є:
- бурхливий розвиток інформаційних технологій;- неперервне зниження вартості послуг на підключення та використання глобальної мережі Інтернет, її ресурсів і сервісів;- суттєве поглиблення процесів упровадження інформаційних технологій в освітню практику;- значне поширення засобів комп’ютерної техніки серед населення.
Інформація про можливість отримання дистанційної підготовки учнів та вчителів з різних дисциплін.