ПРИШКІЛЬНИЙ ТАБІР

/Files/images/71017_subbotnik/веселка.jpg


Відповідно до п.36 Положення табору з денним перебуванням "Веселка" ХЗОШ №54 фінансування табору здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел. Табір утримується за рахунок коштів бюджету, а батьки сплачують виключно за дворазове харчування дітей, дана інформація доведена до батьків учнів на зборах, а також знаходиться у вільному доступі в інформаційному куточку та на офіційному сайті школи.

Вартість повноцінного та якісного харчування з урахуванням виконання натуральних норм на основні продукти харчування складає 25 гривень на день, тобто 350 гривень за період з 27.05.-13.06.2019 (з 2018 року, незважаючи на суттєве подорожчання продуктів, вартість харчування не змінилася).

/Files/images/71017_subbotnik/лагерь.jpg

В пришкільному таборі продовжує своє функціонування гурток англійської мови. У ході роботи влаштовуються інтерактивні та пізнавальні ігри, діти переглядають фільми та мультфільми, приймають активну участь у вікторинах. Завдання гуртка - показати дітям інший, відмінний від шкільного стиль викладання, де акцент ставиться на практичну частину в ігровій формі.

/Files/images/111/FB_IMG_1561019897464.JP /Files/images/111/FB_IMG_1561019908874.jpg

/Files/images/111/FB_IMG_1561019906275.jpg


Звіт про роботу мовного загону

Для того, щоб заняття в таборі були цікавими вчитель мовного загону Сеник У.О. користувалася рекомендаціями Міністерства освіти, щодо проведення мовних таборів, а також методичними розробками для літніх мовних таборів видавництв Cambridge,Pearson, Dinternal.

Кожного ранку діти:
- здавали рапорт англійською мовою,
- співали табірну пісню”Colours”, а також інші пісні, одна з яких “HappyCampers”;пограли у різноманітні ігри:“Jeopardy”, ”Unusual volleyball”, ”Challenge tree”, ”Crocodile”,“Guesswho?”, “Flyingnumbers”,“Trees and Alleys”,”Australian rain”,“BobtheWeasel”, “Reflextest”, “Glassesandballoons”, “Ah.So.Gi”, “Lazertag”, “APyramid”, “Apaperairplane”,“Dice game”,“Story”; кожного дня виконувалирізні фізичні розминки, найулюбленіші:“ARamSam”, “MoveandFreeze”, “Happycampers”.

Під час тематичних заходів використовувались фільми англійською мовою, мультимедійні презентації «Англомовні країни – культура та традиції», відео кліпи американських та англійських виконавців, детальні інструкції для проведення популярних ігор та розваг на свіжому повітрі, популярних серед молоді англомовних країн. Користувалися популярністю заняття з виготовлення виробів, які символізують англомовні країни та Україну.

Заняття із вчителями змінювалися рухливими формами роботи на свіжому повітрі та пізнавальними екскурсіями.

У таборі панувала атмосфера взаємоповаги, зникли мовні бар’єри, комплекси й страхи. Ігри навчили дітей діяти однією командою, допомагати один одному, вболівати за товариша.

27 May Welcome!!! Group activities: Introduction the teams.Dialogues.(Ласкаво просимо ,представлення загону.Діалоги)
28 May WordsBingo. WordsGames.(ігри в слова)
29 May Brainstorm (мозковий шторм,символи Великобртанії)
30 May Contest . Tongue-Twisters(конкурси, скоромовки)
31 May Competion. Funny photos.(конкурси,веселі фотографії)
3 June Puppet Theater(театр кукол)
4 June Cinema Awards (sound-film)(кіно,озвучення фільму)
5 June WeatherForecast. Interview(прогноз погоди)
6 June What? Where? When?(шо?де?коли?)
7 June Music Day. Guess the melody! (день музики,вгадай мелодію)
10 June Sport Day! Ready Steady Go!!!(спортивний день)
11 June Travelling abroad. Country study.(подорожі,вивчаємо країни)
12 June Presentations- Favourite books. Book Reviews.(презентація улюбленої книги,розповідь про книгу)
13 June Beauty Contest. Fashion Style.(конкурси краси,модний стиль)

Підсумовуючи, варто наголосити, що мовна група при пришкільному таборі дала можливість дітям вивчати англійську мову у цікавій формі, весело провести час разом із друзями, розвинути свої таланти, отримати пізнавальну інформацію, навчитися новому.

Організувавши роботу відповідно обраного напряму, вдалося досягти поставленої мети: розвинути інтерес дітей до вивчення іноземної мови, подолати мовний бар’єр, збагатити словниковий запас учнів, розвинути їх творчі здібності, розширити загальний кругозір учнів. І головне – зацікавити дітей вивченням іноземної мови, показавши, що вчити англійську можна цікаво, весело та із захопленням.

/Files/images/111/FB_IMG_1561020046499.jpg /Files/images/111/FB_IMG_1561020069170.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 692