Структура роботи з обдарованими дітьми у 2021/2022навчальному році

/Files/images/obdarovan_dti/схема обдарованых 001.jpg

/Files/images/obdarovan_dti/обдаровані діти схема 1.jpg

/Files/images/obdarovan_dti/обдаровані діти схема 2.jpg

/Files/images/obdarovan_dti/обдаровані діти схема 3.jpg



Система роботи з обдарованими дітьми
Виявлення обдарованих дітей Конкурсний відбір, діагностика. Створення банку даних із урахуванням типів обдарованості
Створення належних умов для розкриття потенційних можливостей дітей Через навчальні плани гімназії, залучення сім'ї, роботу психолога, факультативи, індивідуальні консультації, конкурси, олімпіади, фестивалі, інтелектуальні ігри
Максимальне розкриття обдарованості та якнайповніша реалізація можливостей Предметні декади, традиційні свята, гімназії. Спільна робота з ВНЗ, МАНом
Формування колективу вчителів, які готові працювати з обдарованими дітьми Участь учителів у роботі творчих груп, семінарів, тренінгів, круглих столів
Науково-дослідницька робота вчителів Написання дидактичних посібників, підручників

Важливою практичною проблемою є виявлення потенційних можливостей розвитку учня.
З цією метою проводимо:

· попередню діагностику сформованості інтелектуальних умінь;

· спостереження за роботою учнів під час уроків, позакласних заходів;

· аналіз результатів виконання самостійних, творчих робіт;

· аналіз результатів участі учнів в олімпіадах, різноманітних конкурсах, змаганнях .

На основі одержаних результатів формуємо банк даних “Обдарована дитина”.
В залежності від типів обдарованості учнів розподіляємо на групи:

· Інтелектуальний

· Художній

· Лідерська обдарованість

· Психомоторна

· Спортивна обдарованість

Учнів з інтелектуальним й академічним типами обдарованості залучаємо до участі у шкільних, районних та міських предметних олімпіадах, конкурсах МАН, вони займаються в предметних гуртках, допомагають у підготовці предметних декад та тижнів. Учні з художнім типом обдарованості беруть участь у виховних заходах, конкурсах на шкільному, районному та міському рівнях. У школі організуються їх персональні виставки, проводяться виступи. Учні зі спортивним типом обдарованості є учасниками спортивних змагань на різних рівнях. Учні з лідерською обдарованістю беруть активну участь у позашкільній роботі, класному та шкільному самоврядуванні.

Кiлькiсть переглядiв: 1531