Схема роботи з обдарованими дітьми

/Files/images/obdarovan_dti/aca42dd9e505t.jpg

Виявлення здібностей та обдарувань учнів:

  • використання різних методик, тестування;
  • проведення тестування та визначення інтелектуального потенціалу людини;
  • діагностування та визначення інтересів особистості;
  • створення банку даних «Обдарована дитина»







/Files/images/obdarovan_dti/imgFull.jpg


Організація системної роботи:

  • введення додаткових предметів, спецкурсів;
  • факультативні заняття;
  • діяльність осередку наукового товариства МАНу;
  • робота шкільної МАН;
  • робота в мережі Інтернет.






/Files/images/obdarovan_dti/kruzhki-1_w150_h169.jpg
Добір та розстановка кадрів:

  • вибір педагогів для роботи у класах з поглибленим вивченням предметів;
  • моніторинг діяльності вчителів;
  • залучення науковців до роботи з дітьми;
  • науково-методичне забезпечення роботи з обдарованими дітьми;
  • розробка та впровадження авторських програм (фізика, «Основи журналістики»);
  • видавнича діяльність (підручники, посібники).



/Files/images/obdarovan_dti/sm.jpegФормування стосунків співпраці "вчитель-учень":

  • предметні олімпіади, інтернет-олімпіади з математики, фізики, хімії;
  • конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт учнів у системі МАНу;
  • обласні, всеукраїнські турніри, конкурси;
  • фестивалі художньої самодіяльності;
  • інтелектуальні ігри;
  • учнівське самоврядування;
  • день самоврядування.



Система заохочень, стимулювання відповідно до досягнутих результатів:

  • нагородження переможців олімпіад, конкурсів, фестивалів.

/Files/images/obdarovan_dti/1297531263_685_e511.jpg

Управлінська підтримка творчих груп, формування творчої бази:

  • випуск інформаційних бюлетенів (проект);
  • всебічне сприяння роботі творчих груп та ШМО.








/Files/images/obdarovan_dti/karandash.jpgОзнаки обдарованих дітей:

  • часто перескакують через послідовні етапи свого розвитку;
  • у них чудова пам'ять яка базується на ранньому мовленні та абсолютному мисленні;рано починають класифікувати інформацію;
  • у них великий словниковий запас, вони із задоволенням читають енциклопедії, художню літературу;
  • можуть займатися кількома справами відразу;
  • можуть займатися кількома справами відразу;
  • вони дуже допитливі, активно досліджують навколишній світ;
  • у ранньому віці здатні простежити причинно-наслідкові зв'язки, робити правильні висновки;
  • у ранньому віці здатні простежити причинно-наслідкові зв'язки, робити правильні висновки;
  • легко справляються з пізнавальною невизначеністю, із задоволенням сприймають складні довгострокові завдання;
  • не можуть терпіти коли їм нав'язують готову відповідь;
  • можуть тривали час концентрувати свою увагу на одній справі;
  • мають надто розвинуте почуття справедливості;
  • добре розвинуте почуття гумору;
  • постійно намагаються вирішувати проблеми, які їм поки що «не під силу», й у вирішенні деяких із них домагаються успіху;
  • для них характерні перебільшені страхи, оскільки вони здатні уявити собі безліч небезпечних наслідків подій;
  • вони надзвичайно чутливі до немовних виявів почуттів, емоцій людей, які їх оточують;
  • чудово володіють екстрасенсорними здібностями;
  • вони негативно оцінюють себе;більшість обдарованих дітей спить менше від своїх однолітків, вони раніше відмовляються від денного сну;
  • іноді мають труднощі з тонкою руховою координацією.

Очікувані результати

/Files/images/obdarovan_dti/reading1.gif
Випускник нашого закладу це:

  • сформована особистість із глибокими та міцними знаннями;
  • має максимальний розвиток творчої та інтелектуальної обдарованості;
  • має всебічний загальнокультурний розвиток, гуманістичний погляд;
  • конкурентоспроможний у європейському просторі;
  • вільно володіє комп'ютером;
  • вільно володіє двома-трьома мовами (англійська, німецька, польська);
  • є людиною високої культури з гарними естетичними смаками;
  • прагне до постійного вдосконалення здоров'я у духовному, соціальному, психічному, фізичному проявах.

Кiлькiсть переглядiв: 0