Практичний психолог школи -
Северіна Лорина Володимирівна

Працює над написанням книг з психологіїї та педагогіки. У 2013 році вийшлакнига "Психолог - учителю", у 2015 - "Що ви знаєте про школу?".

З 2013 до 2017 року бере участь у міжнародному проекті з вивчення ставлення молоді до життєвого успіху.

Постійно виступає на міжнародних конференціях з проблем вікової психології, юридичної психології.

До початку нового навчального 2017/2018 н.р. нею були розроблені "10 порад батькам учнів".

/Files/images/psiholog/психолог служба.jpg

В школі працює соціально-психологічна служба.

Учні охоплені просвітницькою, консультаційною, корекційно-розвивальною, діагностичною роботою. Велика увага приділяється профілактичній роботі. В школі діє батьківський лекторій, психолог частий гість на класних батьківських зборах, які проходять з елементами театралізації, арт-терапії, мозкового штурму, дискусії та інше.
Існує система роботи з обдарованими учнями (інтелектуальна обдарованість).
Зайцев Микита посів І місце в міжнародній олімпіаді з російської мови, що організовується представництвом Росії в Україні ; Хорунжа Ганна стала третьою в міському конкурсі знавців російської мови (це учні 9-Б класу, з якими працює психолог Северіна Л.В.)
Психолог школи веде наукову роботу, її статті публікуються в наукових виданнях. Нещодавно вийшла з друку її книга «Шкільна освіта в США».

ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА В СИСТЕМІ ПРОФІЛЬНОЇ ТА ДОПРОФІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Психологічною службою школи проводиться певна робота з допомоги учням у свідомому виборі майбутньої професії. Так, в початковій школі діти знайомляться зі світом найпоширеніших професій, та професіями своїх батьків і близьких. В дітях формується правильне емоційне ставлення до процесу праці, з’являється бажання займатися корисною працею, якісно виконувати доручену справу.
В 5-6 класах продовжується ознайомлення з професіями батьків і близьких людей, з професіями свого регіону. В 5-х класах проводяться ігри «В магазині», «На торгівельному майданчику», «В кафе». Учні знайомляться не тільки з професіями, які існують в торгівельній мережі, а й з вимогами щодо людських якостей, які потрібні при виборі професій даного типу. В емоційній формі демонструються позитивні та негативні сторони спілкування продавця та покупця. Учні розуміють, що потрібно бути ввічливими і коректними при взаємодії один з одним.
В 7-8 класах учні знайомляться з класифікацією професій за Є. Клімовим, де визначаються 5 типів: «Людина-природа», «Людина-людина», «Людина-знакова система», «Людина-техніка», «Людина-художній образ». Рекомендується вибір однієї з 5 сфер професійної діяльності. Школярі отримують інформацію про світ професій, спеціальності, навчальні заклади.
В 9 класі вивчаються професійні інтереси і нахили, відбувається вибір подальшого шляху навчання в 10-11 класах.
В 10-11-х класах відбувається вибір профілю навчання. Школярі уточнюють відповідність наявних рис професійно важливим рисам обраної професії, стану здоров’я – вимогам обраної професії.
Звертається увага не тільки на психо-фізиологічні риси школярів, необхідні для оволодіння професією,а й відбувається корекція вибору старшокласників, підлітки отримують допомогу в самооцінці своїх здібностей і нахилів.

ПІДГОТОВКА ДО НАВЧАННЯ У ШКОЛІ

В школі працює підготовче відділення «Пташеня», де відбувається підготовка 5-6 річних дітей до навчання у школі. Учитель-методист Міщенко Р.С. та психолог-методист Северіна Л.В. здійснюють психологічну, розвивальну роботу з дошкільнятами.
Заняття проходять як з батьками (лекції, анкетування, індивідуальні консультації),так і з дітьми в ігровій формі, з використанням новітніх навчальних технологій.

ПСИХОЛОГІЧНИЙРОЗВИТОК УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Все починається з дитинства… тому максимальна увага в роботі психолога приділяється учням початкової школи. Корекційно-розвивальні заняття з елементами арт-терапії, лялькового театру,голосовими вправами мають не аби який ефект і вплив на психологічний розвиток дітей.

Графік консультацій психолога

День тижня

Час

Форми діяльності

Понеділок
9.00-11.00
Індивідуальні консультування батьків
11.00-12.00
Індивідуальні консультування учнів
Середа
14.00-16.00
Консультування вчителів
П’ятниця
14.00-15.00
Консультування адміністрації
16.00-17.00
Індивідуальне та групове консультування учнів; індивідуальні консультування батьків

РЕКОМЕНДАЦІЇ БАТЬКАМ

1. Спілкуючись із дитиною, не підривайте авторитет інших значимих для неї людей. Наприклад, не можна говорити дитині: «Багато ваші вчителі розуміють! Бабусю краще слухай!».

2. Будьте послідовні у своїх діях, не забороняйте дитині без усяких причин те, що ви дозволяли раніше.

3. Враховуйте можливості дітей, не жадайте від них того, чого вони не можуть виконати. Якщо дитині важко дається який-небудь навчальний предмет, краще зайвий раз допоможіть їй і підтримайте, а при досягненні навіть найменших успіхів, не забудьте похвалити.

4. Довіряйте дитині, будьте з нею чесною і приймайте її такою, якою вона є.

5. Якщо з яких-небудь об’єктивних причин дитині важко вчитися, виберіть для неї такий гурток, щоб заняття в ньому приносило їй радість, і вона не почувалася не такою, як інші.

6. Якщо батьки не задоволені поведінкою та успіхами своєї дитини, це ще не привід, щоб відмовити їй у любові та підтримці. Нехай вона живе в атмосфері тепла і довіри, і тоді проявляться всі її численні таланти.

Практичний психолог Л.В. Северіна

Кiлькiсть переглядiв: 30